Sposób załatwiania spraw

Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
  • dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

 

Sprawy prowadzone przez Przedszkole:

  1. 1.Edukacja

    • zapisy do przedszkola,
    • obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
    • wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej,
    • dzienniki zajęć przedszkola,
    • organizowanie indywidualnego nauczania
  2. Sprawy administracyjne:

    • pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
    • wydawanie zaświadczeń,
    • wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za Przedszkole.
  3. Sprawy kadrowe:

    • organizacja pracy przedszkola i aneksy
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych:
      • zatrudnianie i zwalnianie pracowników, wydawanie zaświadczeń,
      • wydawanie opinii o pracowniku.
  4. Sprawozdawczość:

    • raporty,
    • sprawozdania.
  5. Archiwum:

    • akta osobowe pracowników,
    • dzienniki zajęć przedszkola,
    • protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
    • uchwały i zarządzenia dyrektora przedszkola.
  6. Finanse przedszkola:

    • Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu, radzie pedagogicznej i radzie rodziców (projekt planu finansowego).

Tryb załatwiania spraw:

  1. Przyjęcie, wypisanie dziecka z przedszkola lub przepisanie na podstawę programową, zaświadczenia, wydawanie decyzji, informacji, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi :
    dyrektor przedszkola (w godzinach 8 - 16).
  2. Odpłatność za przedszkole: kasjer w ustalone dni do 15 -go każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
  3. Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
  4. Konsultacje indywidualne z rodzicami: nauczycielki grup wg ustalonego harmonogramu.
  5. Zebrania z rodzicami - sprawy organizacyjne (ubezpieczenie dzieci, statut przedszkola, wybór rady rodziców, godziny pracy poszczególnych oddziałów) - dyrektor

Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 235 w Łodzi
odpowiada: Teresa Szkoda
data: 20-05-2015
wytworzył: Teresa Szkoda
data: 20-05-2015
data: 20-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

    Statystyka odsłon tej strony:

    Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 410