Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
1.Edukacja
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- organizowanie indywidualnego nauczania
Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za Przedszkole.
Sprawy kadrowe:
- organizacja pracy przedszkola i aneksy
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych:
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników, wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie opinii o pracowniku.
Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- uchwały i zarządzenia dyrektora przedszkola.
Finanse przedszkola:
- Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu, radzie pedagogicznej i radzie rodziców (projekt planu finansowego).
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie, wypisanie dziecka z przedszkola lub przepisanie na podstawę programową, zaświadczenia, wydawanie decyzji, informacji, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi :
dyrektor przedszkola (w godzinach 8 - 16). - Odpłatność za przedszkole: kasjer w ustalone dni do 15 -go każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne z rodzicami: nauczycielki grup wg ustalonego harmonogramu.
- Zebrania z rodzicami - sprawy organizacyjne (ubezpieczenie dzieci, statut przedszkola, wybór rady rodziców, godziny pracy poszczególnych oddziałów) - dyrektor
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 20-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 500